نکات مهم در تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره upvc
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

تعویض پنجره قدیمی با پنجره upvc

امروزه با بالا رفتن هزینه ها و مصرف بالای انرژی باید برای ساخت و ساز از فناوریهای نوین استفاده کرد. در ساختمان سازی تولید پنجره upvc در کاهش مصرف انرژی و هزینه ها نقش بسیار موثری داشته است  و افراد با بکارگیری این پنجره ها هم امنیت ساختمان خود را بالا می برند و هم در انرژی صرفه جویی می کنند.

به همین دلیل پیشنهاد می شود که پنجره های قدیمی خود را با پنجره های upvc تعویض کنید و با اینکار بر زیبایی ساختمان خود بیافزایید و همچنین از هدر رفتن انرژی جلوگیری کنید.

خیلی از افراد پنجره های قدیمی ساختمان خود را با پنجره های upvc تعویض می کنند و از این امر بسیار راضی اند.

در این مقاله قصد داریم شما را با مباحث ، استانداردها و چگونگی بهتر انجام دادن تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره upvc  آشنا کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را در انجام این کار داشته باشید.

 

در تولید پنجره upvc نکات زیر باید مورد توجه قرار گیرد

۱-اندازه گیری بسیار دقیق لازم است چون  عموما به علت گذشت زمان و فشار وارده مصالح ساختمان بر روی پنجره قدیمی ممکن است دارای ابعاد مختلفی در چند نقطه در ارتفاع و عرض پنجره شاهد باشیم.

اگر به این مسئله درست دقت نشود ممکن است بعد از جداسازی پنجره قدیمی پنجره دوجداره upvc تولید شده بزرگ و یا حتی کوچک باشد که در اینجا محل نصب پنجره جدید مدتی بدون پنجره خواهد بود تا پنجره با اندازه درست تولید شده و به محل نصب برسد و این در حالی است که منزل مسکونی در حال سکونت است و یا ممکن است آن تولید کننده محترم اشتباهات مربوط به اندازه گیری خود را بر گردن وضعبت موجود انداخته و با چسب و فوم و انواع روش ها اقدام به رفع ایراد خود نماید ، در اینصورت شما هرگز پنجره عایق و استانداردی نخواهید داشت.

بهتر است بدانید در تعویض پنجره های قدیمی مهمترین عامل نحوه اندازه گیری می باشد.

۲- اجرا کردن طرح پنجره دوجداره upvc  با همان طرح پنجره قدیمی چه از نظر ظاهر، رنگ و شکل کلی تا در ساختمان تضادی در نما  پیدا نشود که این مسئله نیاز به تخصص و هنر طراحی و امکانات تولید استاندارد دارد.

۳- یکی از مهمترین مسائل انتخاب پروفیل مناسب جهت اجرای بحث تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره upvc  است چرا که می بایست با کارشناسی مشخص گردد که از چه پروفیلی استفاده شود تا زائده های پنجره قدیمی کاملا پوشانده شود و در نهایت شما از پنجره قدیمی هیچ زائده ای را نبینید.

در اغلب موارد در تعویض پنجره های قدیمی با پنجره upvc از همان پروفیلهایی که در ساختمانهای نوساز استفاده می شود  بهره گرفته می شود و در نهایت شما با یک پنجره دوجداره upvc مواجه خواهید بود که در کناره های آن زائده های پنجره قبلی رویت می شود که می تواند بسیار زننده باشد و حتی دیزاین واحد مسکونی شما را خراب کند.

۴-پنجره می بایست طوری طراحی گردد که استفاده از آن برای مالک یا ساکنین بسیار آسان باشدبه طوری که بعد از تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره upvc دچار مشکلات کاربری نشود از جمله می بایست کلیه مسائل ایمنی،حفاظتی و نحوه چگونه باز شدن پنجره ها در هر اطاق،آشپزخانه،تراس بررسی و کارشناسی گردد.

قبل از اینکه سراغ مبحث متریال مصرفی در پنجره دوجداره UPVC  برویم بسیار حائز اهمیت است که این مسئله را گوشزد کنیم تا از فرایند تولید تمام صنعتی پنجره در کارخانه تولیدی با ماشین آلات استاندارد و معتبر اطمینان حاصل کنید

سیجاندژ تولید کننده انواع درب و پنجره upvc است.

می توانید نظرات خود را در این خصوص با سیجاندژ در میان بگذارید.

منبع: http://sijandezh.com/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%87%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%b9%d9%88%db%8c%d8%b6-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%82%d8%af%db%8c%d9%85%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%be%d9%86%d8%ac/





:: برچسب‌ها: سیجاندژ, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, مزایای پنجره upvc, پنجره دوجداره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: